![]() |
|
|
#351 (permalink) |
|
AW: Refrain-raten !
Ist das zu schwer? The Clash und "White Riot". Verdammte Chartshow-Generation!
![]() Ok, ein neuer: "Ru-deee A message to you, Ru-deee A message to you, Ru-deee A message to you, Ru-deee" Dömm dömm dömmm....dömm...dömm ![]()
|
|
|
|
#353 (permalink) |
|
Maahaaaaaaaann!! Ich knall jetzt hier was einfaches rein und dann geht's weiter, verdammt nochmal!
![]() "Wenn selbst ein Kind nicht mehr lacht wie ein Kind dann sind wir jenseits von Eden. Wenn wir nicht fühlen, die Erde, sie weint wie kein and'rer Planet dann haben wir umsonst gelebt..."
|
|
|
|
#354 (permalink) |
|
Jaaaa, Nino de Angelo- Jenseits von Eden
(Spree du rockst )But touch my tears with your lips, Touch my world with your fingertips, And we can have forever, And we can love forever, Forever is our today, Who wants to live forever, Who wants to live forever, Forever is our today, Who waits forever anyway?
|
|
|
|
#355 (permalink) |
|
Queen - Who wants to live forever
So mal was englisches, da ihr ja die deutschen Texte eh nicht kennt ![]() What a splendid pie, Pizza-pizza pie, Every minute, every second, Buy, buy, buy, buy, buy, What a splendid pie, Pizza-pizza pie, Every minute, every second, Buy, buy, buy, buy, buy. Pepperoni and green peppers Mushrooms, olive, chives, Pepperoni and green peppers Mushrooms, olive, chives. Need therapy, therapy, Advertising causes need, Need therapy, therapy, Advertising causes need. Lecker Pizza ![]()
|
|
|
|
#356 (permalink) |
|
Das ist von SOAD! Chic'n'Stu...fett im Übrigen!
"Girls - to do the dishes Girls - to clean up my room Girls - to do the laundry Girls - and in the bathroom Girls - that's all I really want is girls Two at a time - I want girls With new wave hairdos - I want girls I ought to whip out my - girls, girls, girls, girls, girls!"
|
|
|
|
#357 (permalink) |
|
Beastie Boys- Girls
Here I go out to sea again The sunshine fills my hair And dreams hang in the air Gulls in the sky and in my blue eyes You know it feels unfair There's magic everywhere CHORUS Look at me standing Here on my own again Up straight in the sunshine No need to laugh and cry It's a wonderful wonderful life No need to laugh and cry It's a wonderful wonderful life
|
|
|
|
#358 (permalink) |
|
Tz tz, den haste schonmal gebracht und mittlerweile kann ich damit auch was anfangen
![]() Black - Wonderfull Life "wir waren nie bei einem casting uns hat niemals wer gefragt wir können auch nicht singen haben wir auch nie gesagt niemals hat uns wer geprüft, wie fähig wir denn sind und daß wir im studio bohlen mieten weiß doch jedes kind"
|
|
|
|
#359 (permalink) |
|
Sportis - 1. Wahl (EIIIIIINFACH!^^)
Und jetzt mein Anti-Lied zu der passenden Zeit: "Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away This year To save me from tears I'll give it to someone special" ...hab ich schonmal gesagt das ich G. Michael dafür HASSE?! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#360 (permalink) |
|
Lol mein Gehirn wird eben langsam wie ein schweizer Käse.
Achso ja, das von Overdose is Wham- Last Christmas. Siehst Du den Horizont? Direkt überm Boden fängt der Himmel an. Und wär' ich dort, dann würd' ich wetten, daß ich ihn erreichen kann. Doch hier, hat es den Anschein, bin ich dafür zu klein. Also hau' ich ab mit Sack und Pack, und pack ein paar meiner Siebensachen, die ich hab, und dann wird mir klar, es fehlt immer ein Stück, doch ich mach' mir nichts draus, setz' den Wagen zurück und bin raus. Als kleienr Tipp, der erste Teil ist gesprochen.
|
|
|
|
#361 (permalink) |
|
Ist die Anlage an, dann geht der Sound ab. Und ich rauch die Zigarette, die ich dafür gebaut hab...
Thomas D - Rückenwind! Ein Muss vor jedem Urlaub. "n the midnight hour she cried- "more, more, more" With a rebel yell she cried- "more, more, more" In the midniight hour babe- "more, more, more" With a rebel yell- "more, more, more" More, more, more." (Mein Tip: Ein Muss auf jeder "Bad-Taste-Party")
|
|
|
|
#362 (permalink) |
|
Das ist Rebel Yell von Scooter, oder meinetwegen auch von Billy Idol.
![]() Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ich wusste was..... :dance2: Ok, moment, Text kommt sofort... So bitteschön: Ich weiß du wirst mich vermissen, auch wenn du jetzt gehen musst Keine Geigen mehr wenn wir uns Küssen, ich hab es einfach nicht gewusst. Ich hoff' meine Worte machen es nicht noch schlimmer, vergiss' nur einmal deinen Stolz, ich weiß du liebst mich noch immer... Soll es das gewesen sein? Fällt uns denn keine Lösung ein? Die Möglichkeit ist viel zu klein, Doch ich liebe nur dich allein |
|
|
|
|
|
|
#363 (permalink) | |
|
Zitat:
Off-Topic: LOL Scooter, haben die das gecovert? Und ich dachte schlechter geht's nicht
EIIIIIINFACH! Die Ärzte - 1/2 Lovesong "I never meant to cause you trouble, And I never meant to do you wrong, And i, well if I ever caused you trouble, Oh no, I never meant to do you harm."
|
|
|
|
#364 (permalink) |
|
STEILPASS VON SPREE AN DOSE!
Coldplay - Trouble "With your feet on the air and your head on the ground Try this trick and spin it, yeah Your head will collapse if there's nothing in it And you'll ask yourself Where is my mind? Where is my mind? Where is my mind?" |
|
|
|
|
|
|
#365 (permalink) |
|
Doppelpass und TOOOOR!
Pixies - Where is my mind Sportlich geht's weiter mir: "Meine Stimme gegen ein Mobiltelefon Meine Fäuste gegen eure Nagelpflegelotion Meine Zähne gegen die von Doktor Best und seinem Sohn Meine Seele gegen eure sanfte Epilation Es war im Ausverkauf im Angebot die Sonderaktion Tausche blödes altes Leben gegen neue Version Ich hatte es kaum zu Hause ausprobiert da wusste ich schon an dem Produkt ist was kaputt-das ist die Reklamation
|
|
|
|
#370 (permalink) |
|
Das wird dasnn wohl die Tanzkaplle der roten, heissen Chilli Schoten sein...die unter der Brücke musizieren!
"I was gonna clean my room until I got high I gonna get up and find the broom but then I got high my room is still messed up and I know why - cause I got high [repeat 3X] " ![]() |
|
|
|
|
|
|
#371 (permalink) |
|
Afro Man- Cause I got High
She was more like a beauty queen from a movie scene. I said don´t mind, but what do you mean, I am the one? Who will dance on the floor in the round? She said I am the one! Who will dance on the floor in the round? She told me her name was Billie Jean as she caused a scene. Then every head turned with eyes, dreamed of being the one. Who will dance, on the floor in the round?
|
|
|
|
#373 (permalink) | |
|
Zitat:
![]() hier was neues: ...mysterious in every way, moving like a swirl fly guys surrounds her, hoping she will be thier girl but this sphinx is a notion and no man will ever get to her.
|
|
![]() |
| Themen-Optionen | |
|
|