![]() |
|
|
#851 (permalink) |
|
AW: Refrain-raten !
Also mit dem Ding kann ich auch gar nichts anfangen....*grübel*
Die Kunst ist, einmal mehr aufzustehen, als man umgeworfen wird. (Winston Churchill) Nicht den Tod sollte man fürchten, sondern daß man nie beginnen wird, zu leben. (Marc Aurel) Auge um Auge - und die ganze Welt wird blind sein. (Mahatma Gandhi) |
|
|
|
|
|
|
#853 (permalink) |
|
ne,nix mit shalalalala..
Aber ich löse mal: Bruce Dickinson-Abduction... Bin gerade im Stress...deshalb soll jmd anders weiter machen...
|
|
|
|
#854 (permalink) |
|
dann mach ich einfach mal:
There goes my Valentine again I'm soaked in red for what she said And now she's gone Oh my god have I done it again There's a noise that is deafening I can't help what i hear in my head, Its the switch that I flip (they said)
|
|
|
|
#855 (permalink) |
|
bullet for my valentine - hand of blood
![]() ich mach einfach mal: Are you ready to go Cause I'm ready to go What you gonna do baby baby Are you going with me Cause I'm going with you It's the end of all time
|
|
|
|
#856 (permalink) |
|
Powerman 5000 - When Worlds Collide =P
Say goodbye say goodbye ya we're falling fast I'll live forever Say goodbye say goodbye ya and make it last With these moments we hold dear (inside my heart) and the seconds we have left (inside my heart) I know you're here inside my heart Das ist zuuu einfach ![]()
|
|
|
|
#857 (permalink) |
|
Aiden - Goodbye We're Falling Fast
Ich bin ein gottverdammter Cheater ich gebs zu. Aber es muß ja auch mal weiter gehen ![]() Deshalb was ganz einfaches. When you're horny, you're horny (f-i-c-k-e-n) When you're horny, you're horny (b-u-m-s-e-n) When you're horny, you're horny (v-ö-g-e-l-n) When you're horny, you're horny, horny! Wir hassen beide diesen Staat und das Schweinesystem Die Kirche und das Zölibat hassen wir auch extrem Wir hassen Bullen und Grundgesetz, and we don´t mean maybe Wir wollen Freiheit hier und jetzt, come on and SEX ME, BABY!
|
|
|
|
#861 (permalink) | |
|
Zitat:
Soil - New Faith! Hier jetzt was für Feinschmecker: And everyday when the knife in my back starts to twinge n' turn, My eyes are catching fire and my heart starts to burn. A foot away from you is like a bit closer to heaven, Then again it's like being needled 24/7
Die Kunst ist, einmal mehr aufzustehen, als man umgeworfen wird. (Winston Churchill) Nicht den Tod sollte man fürchten, sondern daß man nie beginnen wird, zu leben. (Marc Aurel) Auge um Auge - und die ganze Welt wird blind sein. (Mahatma Gandhi) |
||
|
|
|
|
|
#862 (permalink) |
|
children of bodom - needled 24/7 (den gabs am dienstag sogar live, kam gut.)
neuer folgt sogleich edit: so hier mal was ausgefalleneres: "I sit down thinking bout the things I have to do I start out fine then I pick up something new Stumbled through the door that's how it all began Now it's buried in the sand I'm a ramshackle man That's what I am" have some fucking fun
|
|
|
|
#863 (permalink) | |
|
Zitat:
![]()
||
|
|
|
|
|
#867 (permalink) |
|
ich habs erkannt, aber das is eigentlich die bridge, du schlingel
![]() pantera . cowboys from hell yeah. r.i.p. und so ![]() in a similar vein: They wanna keep us down But they can't last When we get up we're gonna Kick your ass! Gonna keep on burnin' We always will... .....
|
|
|
|
|
#868 (permalink) |
|
other Bands play, Manowar kill! Bah, ekelhafte Band. Titel: Kings of Metal
Den Text habe ich vermutlich nur erkannt weil die Beatsteaks aus der Nummer ne lustige, leicht "angeswingte" Version gemacht haben. "Father Do you wanna bang heads with me Do you wanna feel everything Oh father Not about to see your light But if you wanna find hell with me I can show you what it's like Till you're bleeding"
|
|
|
|
#869 (permalink) |
|
manowar sind vielleicht ekelhaft, das war trotzdem die erste platte die ich mir gekauft hab also shhh
und das von dir....is der singende räucherschinken - igitt. der is ekelhaft! ![]() danzig . mother ..... ok letz see Can you feel it itch can you feel it so divine When blood is pissing down your spine There's no fucking turning back your infected blood will boil cuz you walked on rotten soil .....
|
|
|
|
|
#870 (permalink) |
|
Scheisse, Entombed kenn ich so gut wie gar nicht
![]() Räucherschinken...Da wo ich gestern noch eine Stimme hatte, ist heute nur noch dieses Schmerzgefühl. Ich glaube Mother haben wir wohl um die 10 mal gespielt und gebrüllt. Für manchen Schwachsinn wird man nie zu alt.
|
|
|
|
#871 (permalink) |
|
Dexter das war's! Du hast nen scheiss Text gepostet
![]() Und damit wird's bestraft: "All that she wants is another baby She’s gone tomorrow boy All that she wants is another baby All that she wants is another baby She’s gone tomorrow boy All that she wants is another baby"
|
|
|
|
#872 (permalink) |
|
LOL Spree!!!!
Ace Of Base - All that she wants Kein Refrain sondern, der ganze Text... Oh, lesser God Oh, lie You get, you get, you get, you get to me Holy is the time its such an easy way to go You get you get you get you get to be Hide the struggle in the skin under a fingernail Oh, lesser God Oh Oh, your lonely Waste your time by saving worthless gullables Kill a politician and then wear his clothes This decade is the age of re-hashing Protest and then go to jail for trespassing Throw me inside Oh
|
|
|
|
|
#874 (permalink) |
|
Hab ich doch schon!
Aber hier nochmal, bevors jemand übersieht: Oh, lesser God Oh, lie You get, you get, you get, you get to me Holy is the time its such an easy way to go You get you get you get you get to be Hide the struggle in the skin under a fingernail Oh, lesser God Oh Oh, your lonely Waste your time by saving worthless gullables Kill a politician and then wear his clothes This decade is the age of re-hashing Protest and then go to jail for trespassing Throw me inside Oh
|
|
|
|
|
|
|
#875 (permalink) |
|
ihr seid die achse des bösen und habt euch gegen mich verschworen und brecht die forenspielspielregeln ihr werdet alle in der hölle schmoren während mich 100 hurijungfrauen verwöhnen...ihr schweine!!!
dat war entombed . rotten soil - und das ist kein scheiß! corny hm keine ahnung...2unlimited? ![]()
|
|
|
![]() |
| Themen-Optionen | |
|
|