![]() |
|
|
#1081 (permalink) | ||
|
AW: Refrain-raten !
Zitat:
Hier jetzt:Zitat:
|
|||
|
|
|
|
|
#1083 (permalink) |
|
breathe von teh prodigy
happiness seems to be loneliness and loneliness kills my world how could you guess, when you're only thinking of yourself? how you look at other girls das is das was ich da hör zumindest ![]() ps. kein emo, kein gothic ![]()
|
|
|
|
|
#1084 (permalink) |
|
DJ Tomcraft-Loneliness
Cause everytime we touch, I get this feeling. And everytime we kiss I swear I can fly. Can't you feel my heart beat fast, I want this to last. Need you by my side. Cause everytime we touch, I feel this static. And everytime we kiss, I reach for the sky. auch kein emo, oder gothic ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1085 (permalink) |
|
Maggie Reilly ist aber schon trashiger Emo in gewisser Hinsicht.
![]() > Maggie Reilly - Everytime we touch The grass was greener The light was brighter The taste was sweeter The nights of wonder With friends surrounded The dawn mist glowing The water flowing The endless river |
|
|
|
|
|
|
#1087 (permalink) |
|
Das ist Pink Floyd - High Hope
Haben Deine Eltern wieder 'ne Party gefeiert? ![]() Bridge: "Hörmal, du hast den Anschluss verlor'n! Dafür bekommst du jetzt´ n Satz warme Ohr'n. Um aufzuholen gibst du deinem Gaul die Spor'n. Wahrscheinlich bist du einfach nich' zum Reiten gebor'n!"
|
|
|
|
#1088 (permalink) |
|
Seeed - Dancehall Caballeros
Oh baby dont you know I suffer? Oh baby can you hear me moan? You caught me under false pretences How long before you let me go?
|
|
|
|
|
#1090 (permalink) |
|
UI!!!!
Slayer - Raining Blood Der Neue: You Soft and only You Lost and lonely You Strange as angels Dancing in the deepest oceans Twisting in the water You're just like a dream
|
|
|
|
|
#1091 (permalink) |
|
oh schön! just like heaven von the cure
"Keiner will sterben das ist doch klar wozu sind denn dann Kriege da ? Herr Präsident du bist doch einer von diesen Herren du mußt das doch wissen kannst du mir das 'mal erklären ? Keine Mutter will ihre Kinder velieren und keine Frau ihren Mann. Also warum müssen Soldaten losmarschieren ? Um Menschen zu ermorden - mach mir das mal klar wozu sind Kriege da ?" ![]()
|
|
|
|
#1093 (permalink) |
|
Mann das war Udo Lindenberg ihr Vollidioten. Ihr mit Eurer Playstationgeneration!
![]() Bloc Party - Banquet "Hey hallo es wird nie mehr so wie früher - Ohne Tripper ohne Aids ohne Syph und ohne Gummiüberzieher"
|
|
|
|
#1095 (permalink) |
|
Ja richtig, sie haben recht. Sie haben recht mein Herr Kampfgarten! Es ist richtig, vollkommen richtig. Und jetzt halt's Maul Du Arschloch, Du kannst froh sein wenn ich Dich am Leben lasse!
![]()
|
|
|
|
#1098 (permalink) |
|
Da liegt er richtig, der alte Fuchs! Und ich übernehme gerne.
"Too many time i've seen it Rip a hole into our friendship This is how its been How it always will be You think you're above me (you think you're above me!) But now i'm here to end this FOUR WORDS TO CHOKE UPON"
|
|
|
|
|
|
#1100 (permalink) |
|
buzllet for my valentine FOUR WORDS TO CHOKE UPON..wenn ich richtig liege,,,u das denke ich
wenn ich das system richtig verstehe darf ich jetz was neues machn, wa? Take my hand Across this land Escape this, all the hell inside Create this man To make my stand And break this hardened shell in time
|
|
![]() |
| Themen-Optionen | |
|
|